Wraz z rozpoczęciem sezonu turystycznego we Francji na początku kwietnia ruszyła kampania "Tourisme sexuel"mająca na celu walkę z wykorzystywaniem seksualnym nieletnich. Akcja organizacji ECPAT (End Child Prostitution, Child Pornography and Trafficking of Children for Sexual Purposes) i Air France piętnuje przemoc skierowaną w dzieci i akcentuje kary, które grożą turystom w przypadku popełnienia przestępstwa, czyli korzystania z usług seksualnych nieletnich.
Agencja BETC Euro RSCG, odpowiedzialna za realizację kampanii, stworzyła spot filmowy, wyreżyserowany przez Asgera Letha – autora dokumentu o slumsach Haiti „Ghost od Cité Soleil”, który Air France, w ramach współudziału w kampanii, emituje na pokładach swoich samolotów. W maju plakaty zostaną umieszczone autobusach lotniskowych, a reklamy prasowe – w miesięczniku Air France Magazine.
Unicef podaje statystyki, według których 3 miliony dzieci na świecie pada ofiarą wykorzystywania seksualnego. Dlatego ECPAT, międzynarodowa organizacja obecna w 70 krajach, podejmuje działania wstrzymujące ten procederu. François Brousse z Air France tłumaczy, że motywem działań linii lotniczych nie jest piętnowanie turystów, którzy świadomie bądź nie, korzystają z usług nieletnich prostytutek, ale ostrzeżenie pasażerów przed karami, jakie grożą im za te czyny, w kraju pobytu lub we Francji.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi