logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Akcje, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Edukacja, Ekologia i środowisko, Inne, Kampanie, Kraje, Stany Zjednoczone
   ──────  26.12.2018

Z miłości do kawy…przestań komplikować!



W związku z postępującymi zmianami klimatycznymi w 2011 roku z konsolidacji dwóch grup ekologicznych: Sojuszu na rzecz Ochrony Środowiska i Projektu Klimatycznego powstał The Climatic Reality Project -Projekt Realności Klimatycznej- zajmujący się edukacją i rzecznictwem związanym ze zmianami klimatu. W swoich działaniach inicjatorzy podkreślają z jak dużą łatwością i przy niewielkim wysiłku można przyczynić się do ochrony środowiska.

Organizacja non-profit The Climatic Reality Project (Projekt Realności Klimatycznej) wyszła z zaproszeniem do obywateli na całym świecie by przemówili jedynym głosem w sprawie konieczności globalnej ochrony środowiska i  wezwania liderów państw do działania. Inicjatorzy stworzyli petycje pod hasłem „Don’t be so complicated, it is easy to fight climate change” – Nie bądź tak skomplikowany, przeciwdziałanie zmianom klimatu jest łatwe.

Twórcy projektu z pomocą agencji Moustache stworzyli stronę internetową www.WorldsEasiestDecision.org zawierająca ponad 20 krótkich, około 24 sekundowych filmów mówiących o skutkach zmian klimatycznych i o tym jak proste może być przeciwdziałanie im.

Filmy organizacji z odrobiną  dystansu i tragikomedii w nietypowy i zabawny sposób przedstawiają skutki zmian klimatycznych i ich wpływ na społeczeństwo.

Całość podzielona na konkretne bloki filmowe: „For the love od…” (Z miłości do…)

„World’s Easiest Decision” (Najłatwiejsza Decyzja w świecie), „Good News” (Dobre wieści), „Kids Explain It” (Dzieci to wytłumaczą). Każda z serii filmów przedstawia różne problemy związane ze zmianami klimatu.

Pod łącznym hasłem nagrań : „Take action now for the climate” (podejmij teraz działania na rzecz klimatu) The Climatic Reality Project nawołuje do wsparcia petycji. Kampania jest częścią szerszej działalności organizacji, a długość filmów w symboliczny sposób nawiązuje do corocznego projektu “24 Hours of Reality” (24 godziny rzeczywistości).

Organizacja przez specyficzny i zabawny przekaz jakiego używa w filmach chciała wzbudzić uwagę społeczeństwa. Wykorzystując fakt, że ludzie lubią lekko prześmiewczą formę przekazu zdobyć szersze zainteresowanie tematem i tym samym zwiększyć zasięg kampanii.

Celem organizacji było wykroczenie poza tradycyjne regiony klimatyczne, tak aby zachęcić widzów głównego nurtu do wywierania presji na światowych przywódców, co miałoby skłonić do porozumienia w sprawie globalnego klimatu. Działania prowadzono w social mediach oraz na stronie internetowej organizacji –  TUTAJ

Opublikowany przez Climate Reality Poniedziałek, 10 grudnia 2018

 



Nazwa kampanii:
World’s Easiest Decision
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Edukacja, Ekologia i środowisko, Inne
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Climate Reality Project
Media:
internet
Wykonawca:
agencja Moustache, The Climate Reality Project
Adresaci:
ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Don’t be so complicated, it is easy to fight climate change





polecamy ─── 27.11.2019

Liderzy Pro Bono rozpoczynają kampanię „Ten 1 dzień”


Jak najlepiej zintegrować zespół pracowników? Jak odnaleźć głębszy sens w pracy? Jak w naturalny sposób rozwijać swoje kompetencje?...


nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%

CZYTAJ TEŻ:


  • 07.12.2019

    7 grudnia – Sobota dla Polski


  • 06.12.2019

    Nasze filmy zawsze mówią o spotkaniach skrajnie odmiennych osób


  • 06.12.2019

    Ruszyła kampania Ratujemy motyle


  • 05.12.2019

    5 grudnia – Dzień wolontariusza


  • 05.12.2019

    Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!


  • 29.11.2019

    Młodzi mają niższą świadomość ekologiczną niż starsze pokolenia


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek