logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  08.09.2020

Wyprawka szkolna dla amerykańskich uczniów



Czego potrzebuje w nowym roku szkolnym każdy amerykański uczeń? Lista wydaje się dość oczywista: pojemny plecak, kolorowe segregatory do porządkowania notatek, wygodne buty, by móc szybko uciekać, deskorolka, by wybić szybę…

Survive the school year with these must-have back to school essentials, czyli Przetrwaj rok szkolny z tym niezbędnikiem – to hasło kampanii Sandy Hook Promise, organizacji założonej przez rodziców 6-7 letnich ofiar strzelaniny, która miała miejsce 14 grudnia 2012 roku w szkole podstawowej, w Newtown w stanie Connecticut.

Praca Sandy Hook Promise skupia się przede wszystkim na edukacji uczniów, nauczycieli i rodziców, aby zapobiec agresji. Dlatego wraz ze startem kampanii organizacja opublikowała na swojej stronie listę sygnałów, które mogą świadczyć o planowaniu ataku.

Jest to trzeci film opublikowany przez Sandy Hook Promise, który ma zadanie zwrócić uwagę widzów na agresję w szkołach oraz uświadomić, że atakom można zapobiec – wcześniej były to filmy „Evan” (2016) oraz „Tomorrow’s News” (2017).

Według Sandy Hook Promise w czterech na pięć przypadkach strzelanin co najmniej jedna osoba przypuszczała, że może nastąpić atak, ale tego nie zgłosiła.

Od 1966 do 2017 roku w USA doszło do 150 masowych strzelanin, w których zginęło 1077 osób, w tym 176 dzieci i nieletnich, co czyni Stany Zjednoczone najbardziej niebezpiecznym krajem na świecie pod tym względem. Według Education Week w 2019 roku w Stanach Zjednoczonych w szkołach miało miejsce 25 strzelanin, w trakcie których zginęło lub zostało rannych 51 osób.



Nazwa kampanii:
Back To School Essentials
Czas:
2019.9.17
Tematy:
Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Sandy Hook Promise
Media:
print, digital, radio, out-of-home elements
Wykonawca:
BBDO New York
Hasło kampani:
Survive the school year with these must-have back to school essentials, #BackToSchool





polecamy ─── 05.01.2021

Jedenaste: Nie produkuj śmieci – finał 21. konkursu Galerii Plakatu AMS


Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu zwyciężyła w 21. konkursie Galerii Plakatu AMS. Jury przyznało także pięć...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.03.2021

    82% Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki


  • 26.02.2021

    Brzydkie słowa to brzydkie hasła


  • 26.02.2021

    Ruszył portal Onkorodzice.pl


  • 26.02.2021

    Więcej zieleni, mniej betonu. Wiedeń rewitalizuje Praterstern


  • 25.02.2021

    „Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów


  • 25.02.2021

    Radio TOK FM wspiera białoruskie dziennikarki i więźniów politycznych


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek