logo kampanie społeczne
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Selekcje
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Konkurs
  • Wiedza
zamknij
Wydarzenia
   ──────  03.12.2018

Wyniki konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018!



Zmiany klimatu w Europie wywołane przez emisję Węgla  w celu pozyskania energii – takie wyzwanie organizatorzy  międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition wraz z Greenpeace postawili przed uczestnikami tegorocznej edycji. Inicjatywa od 10 lat jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej, do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce. Wydarzenie miało miejsce 24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa.

Nagrodę główną zdobył zespół: Thomas Jørgensen Parastatidis oraz Magnus Mynderup-Bjørnshave reprezentujący agencję Robert Boisen & Like-Minded z Danii. Srebrny medal otrzymali Anton Stolpovskii i Anastasiia Kashina, Rosyjski zespół reprezentujący dwie agencję Fury oraz WNM.digital. Brąz powędrował do Pierpaolo Bivio i Andrea Raia, którzy startowali z ramienia DDB oraz Publicis z Włoch. Wyniki udostępnione są TUTAJ

Eurobest

Thank you eurobest Festival of Creativity for wonderful competition. Thank you Greenpeace Polska for inspiring brief and big thanks to all participants!

Opublikowany przez Klub Twórców Reklamy KTR Piątek, 30 listopada 2018

 

 

Partnerem konkursu był Greenpeace. Zadanie konkursowe oparte było na raporcie udostępnionym publicznie 8 października 2018r. przez ONZ w którym Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu (IPCC) wyraźnie ujawnił niedostateczność działania Europy w sprawie zmian klimatu oraz informował o jego głównym powodzie – Węglu.

www.obroncyklimatu.plTo, co się dzieje obecnie na świecie: pożary lasów od Kalifornii po Szwecję, częstsze powodzie,…

Opublikowany przez Greenpeace Polska Wtorek, 27 listopada 2018

Uczestnicy mieli zmierzyć się z problemem przetłumaczenia  raportu w taki sposób, by rezonował się oraz wpływał na społeczeństwo. Pozwolił im zrozumieć w jaki sposób problem dotyka życia ich oraz w przyszłości ich dzieci. Idea stworzona przez uczestników miała prowadzić do podjęcia przez społeczeństwo realnych działań w tym podpisania petycji, dzięki której mamy szansę zmienić regulacje dotyczące polityki energetycznej węgla. Brief przygotowała Joanna Uniwersal z Ogilvy.

Young Creatives Integrated Competition jest konkursem skierowanym do, pracowników branży marketingowej którzy nie ukończyli 31 lat. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Maćka Twardowskiego, Executive Creative Director z Ogilvy w składzie: Christian Behrendt Group Creative Lead/Google ZOO – Dach, France & Mena, Maria Milusheva Creative Director & Partner/Noble Graphics TBWA, Krzysztof Cibor Communication Specialist/Greenpeace Polska. Prace dostępne na stronie www.eurobest.com

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 106 podmiotów.W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl

Organizatorzy konkursu:  Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR

Partnerzy: Greenpeace, Decode Media.

Możemy wybrać rzeczywistość, w której wolimy żyć i którą chcemy zostawić następnym pokoleniom. ☀️…

Opublikowany przez Greenpeace Polska Niedziela, 26 listopada 2017








polecamy ─── 05.10.2017

Poznaj sposoby na depresję i naucz się pomagać


Po prostu bądź…, zbliż się…, bądź cierpliwy i wyrozumiały…, dbaj też o siebie…, skonsultujcie się ze specjalistą… To...


nazwa kategorii: Kampanie

CZYTAJ TEŻ:


  • 20.02.2019

    Czy dojdzie do powstania nielegalnej fermy kurczaków?


  • 19.02.2019

    7. urodziny Karty Różnorodności


  • 19.02.2019

    Specjalista/ka ds. CSR oficjalnie na liście zawodów


  • 11.02.2019

    Sąd: Konstytucja RP nie zabrania małżeństw jednopłciowych!


  • 09.02.2019

    podsumowanie 5. edycję programu grantowego InicJaTyWy.


  • 08.02.2019

    „Świat Przyjazny dziecku” – przygotowanie do Gali XVII edycji Konkursu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek