Pracownicy Eurobanku wyznaczyli sobie ciekawe zadanie: przemierzyć długość równika, czyli 40 075 km. Cel był nie tylko sportowy. Po pokonaniu wyznaczonego dystansu, bank przekazał pieniądze na realizacje marzeń chorych dzieci.
Akcja CSR nosi nazwę „Our People Round The World”. Polega na tym, że pracownicy banku zobowiązali się, że „zbiorą kilometry” w cztery tygodnie, uprawiając dowolną dyscyplinę sportową związana z pokonywaniem dystansu. Jeśli uda się tego dokonać, to bank miał przekazać fundacji Mam marzenie 1 złoty za 1 pokonany kilometr.
Akcja dobiegła końca i okazało się, że zaangażowani pracownicy przekroczyli wyznaczony dystans, bowiem pokonali 55 412 km. A zatem fundacja, która realizuje marzenia chorych dzieci, otrzyma 55 412 zł. W akcję włączyło się 505 osób zatrudnionych w Eurobanku, którzy średnio pokonali dystans 110 km.
Szczegóły na temat akcji znajdują się na stronie www.ourpeople.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?