10 hitów - najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r.
Wszystko byłoby OK, gdyby nie kac
Zaspany chłopiec szykuje się rano do szkoły, zmęczony mężczyzna próbuje przezwyciężyć kaca po wczorajszej imprezie. Obaj myślą podobnie: „Wstałem rano, umyłem się, coś zjadłem. W końcu doszedłem do siebie… Wychodzę do pracy, uważam na drogę, znam ją na pamięć. Nie śpieszę się, wszystko jest ok.” Aż do wypadku. – Twój kac może kosztować czyjeś życie – takim hasłem kończy się spot kampanii „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie”. Nadawcą kampanii była Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, dla której Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała mocny spot, który nie pozostawia wątpliwości, że jazda na kacu może kosztować czyjeś życie. Warto odnotować zarówno staranną reżyserię jak i ciekawą fabułę, która jest połączeniem narracji ofiary i sprawcy wypadku.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem