Właściciele psów kochają się głośniej niż właściciele kotów
Właściciele psów kochają się głośniej niż właściciele kotów, a atrakcyjne blondynki uprawiają seks przez średnio 6 minut – tak wynika z badań przeprowadzonych w Sztokholmie i o tym informowały zaskoczonych mieszkańców plakaty jesienią 2011 r.
W kwestii bezpiecznego współżycia seksualnego, młodzież żyjąca w Sztokholmie wypada bardzo źle na tle pozostałych krajów europejskich. Rozpowszechnił się pogląd, że prezerwatywa jest „przestarzałym” środkiem prewencyjnym, używanie jej jest dla wielu młodych Szwedów czymś wstydliwym, krępującym i niewygodnym. Aby więc zachęcić młodych ludzi do troski o własne bezpieczeństwo organizacja LAFA realizująca programy prewenji HIV/AIDS zrealizowała kampanię pod zaczepnym hasłem „How is Stockholm „doing it” this summer?” („Jak Sztokholm „robi to” tego lata?”).
Główny narzędziem kampanii była aplikacja „The sex profile” („Profil seksualny”) dostępna za pomocą smartphone’ów. Można było ją ściągnąć z internetu poprzez specjalny kod QR, zapisany na 50 tysiącach prezerwatyw rozdawanych wcześniej w barach, parkach i klubach w których bywają młodzi mieszkańcy miasta.
Aplikacja służyła m.in. do rejestrowania tempa, czasu trwania i poziomu natężenia dźwięków podczas stosunku seksualnego. Wystarczyło włączyć ją tuż przed współżyciem i „3… 2… 1… Go!” – na ekranie aparatu pojawiało się hasło zagrzewające do działania. Zebrane wyniki były przedstawiane w postaci indywidualnego „sex wykresu” i automatycznie przesyłane na stronę internetową kampanii. Tam można je było analizować i porównywać dane zależnie od osobowości, wyglądu i innych cech użytkowników, np. miłośnicy rocka kontra miłośnicy jazzu, wysokie blondynki przeciw drobnym brunetkom…
Efekty poszczególnych analiz formułowano w postaci haseł i za pomocą plakatów podawano do publicznej wiadomości.
Akcja prowadzona była przez całe lato. Pod koniec wakacji, na stronie zarejestrowanych było 5.900 użytkowników aplikacji, 39% z nich deklarowało, że zmieniło się ich podejście do kwestii używania prezerwatyw. Taki wynik przewyższył oczekiwania organizatorów akcji o 98 %.
P.Niemyska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne