Kampania „Wiem, co wybieram” prowadzona od 2008 r. zyskała nową odsłonę. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy Clear Channel Poland w lutym w 8 największych miastach Polski pojawi się 600 nośników typu Citylight promujących logo programu. Będzie można je zobaczyć w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy, Krakowie, Lublinie, Łodzi oraz na Górnym Śląsku.
„Wiem, co wybieram” jest częścią międzynarodowego programu „Choices” wprowadzanego na świecie w 2006 roku. W Polsce program wprowadzony został wspólnie w 2008 r. przez czterech producentów żywności, firmy: Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods Polska i Unilever Polska. W drugiej połowie 2008 roku do grona firm partnerskich dołączyły Agros Nova z marką Fortuna oraz Piekarnia VINI.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi