Rozpoczęła się 5. edycja kampanii "Pij mleko, będziesz wielki", której twarzami są pływacy: Otylia Jędrzejczak i Paweł Korzeniowski.
Tegoroczna kampania jest skierowana w sposób bezpośredni już nie tylko do dzieci, ale także do młodzieży i dorosłych. Picie mleka – jak przekonują organizatorzy – można połączyć z zabawą i przyjemnością. Spot reklamowy nakręcony został w atmosferze klubowej, gdzie wszyscy – zarówno dzieci jak i dorośli, wspólnie się bawią, co pokazuje, że picie mleka może być elementem stylu życia, także tego bankietowego.
Hasło kampanii ma sugerować, że oprócz siły fizycznej picie mleka zapewni sukces życiowy oraz doda energii umożliwiającej spełnienie marzeń.
Akcja jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku jako część programu ”Marketing dla przyszłości” realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. Za kreację odpowiada agencja Communication Unlimited.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę