Odwrócona perspektywa pozwala podkreślić zwielokrotniony dramat, który towarzyszy tragedii ofiar wypadku samochodowego.
Zrealizowany z rozmachem spot kampanii "Shockwave" został stworzony dla organizacji French Road Safety zajmującej się bezpieczeństwem na drogach. Spot ma uświadomić wszystkim ludziom, że ofiar wypadku jest dużo więcej niż te, które zginęły bądź zostały ranne podczas zderzenia. Są rodzice, którzy nigdy nie pogodzą się z kalectwem potomka, oraz dzieci, które nigdy nie poznają rodziców.
W estetycznym, wręcz poetyckim spocie widać nie tylko brutalność i dramat samego zderzenia, śmierci i kalectwa ale też rozpacz bliskich ofiarom osób. W filmie rodzina jest ukazana literalnie jako ofiara wypadku, nie mniejsza niż człowiek, który stracił zdrowie bądź życie. Krzywda rozchodzi się niczym fala i dotyka wszystkich na swojej drodze, stąd nazwa kampanii. Również jej hasło "All Afected, All concerned, All responsible" ("Wszyscy dotknięci, Wszyscy związani, Wszyscy odpowiedzialni") kładzie nacisk na tę zależność i wzywa do wzajemnej odpowiedzialności i zainteresowania oraz zaprzestania ryzykownych zachowań za kółkiem.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty