Pewnej nocy, pięciu chłopaków zamiast ukochanych dziewczyn znajduje w swoich łóżkach ich matki. Stylizowany na frywolny żart z cyklu „ukryta kamera” spot pt. „The midnight switch – boyfriend’s worst nightmare”>/b> (Przemiana o północy – najgorszy koszmar chłopaka) obrazuje skutki nadużywania słońca. W eleganckim turystycznym kurorcie 5 młodych par spędza letnie wakacje. Podczas gdy mężczyźni popijają kolorowe drinki, ich partnerki leniwie wygrzewają się w palącym słońcu. W nocy, w ich łóżkach dzieje się coś zaskakującego – matki i córki po kryjomu zamieniają się miejscami. Reakcje mężczyzn po przebudzeniu, jak łatwo się domyślić, są nad wyraz komiczne. Cała intryga ma poza humorystycznym, także walor edukacyjny, a jej „ofiary” na długo zapamiętają zaserwowaną przez organizatorów wyjazdu lekcję – „Make sure your girlfriend protects herself against the sun. Or she’ll start looking like her mom” (Upewnij się, że twoja dziewczyna chroni się przed słońcem. Albo zacznie wyglądać jak jej mama).
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne
-
27.02.2024
Muzeum Ginącej Mobilności