────── 06.10.2016
W kolejnej fabryce zgasło światło
Pusta hala, opuszczone stanowiska pracy, kurz, pajęczyny, i głucha cisza. Napisy informują o zamknięciu kolejnej polskiej fabryki.
Kampania pod hasłem #niegasswiatła ma zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz wpłynąć na zapobieganie zamykaniu fabryk a w konsekwencji wzrostowi bezrobocia. Akcja skierowana jest do konsumentów, którzy mają bezpośredni wpływ na wybór produktów pod kątem rynku pochodzenia.
Nazwa kampanii:
#niegasswiatła
Czas:
2016.10.6
Kraje:
Polska
Nadawca:
#niegasswiatła
Media:
Internet
Wykonawca:
Podhale Group
Adresaci:
Konsumenci
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt