W prawdziwie świątecznej atmosferze, mała dziewczynka odkrywa pod choinką coraz to nowe prezenty. Jej ogromną radość, zachwyt i niedowierzanie filmuje inny uczestnik świątecznego przyjęcia, utrwalając jednocześnie rozgrywający się w tle dramat pomiędzy rodzicami.
Niepokojące zachowanie, podniesione głosy, pretensje i otwarta agresja. Ponura rzeczywistość czyni dzieci niemymi, a przede wszystkim zapomnianymi świadkami przemocy domowej. Kampania została celowo wprowadzona do mediów społecznościowych w grudniu, gdy ich głównym przekazem są pozytywne video związane ze szczesliwą, świąteczną aurą. Nadawcom, zależało by dotrzeć w ten sposób do jak najszerszego grona rodziców, dzieci poniżej 12 lat i uświadomić im wagę problemu oraz dramatyczne dane o 750 tys. brytyjskich dzieci dotkniętych przemocą w rodzinie. Dla nich Święta Bożego Narodzenia to dni jak każde inne – w strachu, lęku i braku poczucia bezpieczeństwa.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty