30 września ruszyła kampania firmy Vattenfall „Podpis dla klimatu”. Przez 3 miesiące obywatele 5 europejskich krajów, w tym Polski, mają możliwość złożenia podpisów pod manifestem klimatycznym i wyrażenia w ten sposób poparcia dla walki ze zmianami klimatu. Inicjatywie towarzyszy kampania wizerunkowa firmy.
Akcja jest częścią długofalowej kampanii Combat Climat Change i kontynuacją budowania wizerunku firmy jako odpowiedzialnej społecznie, aktywnie zaangażowanej w walkę z problemami ekologicznymi.
Firma chce przekonać jak największą ilość ludzi do tego, aby poparli konkretne rozwiązania przyczyniające się do ograniczenia skutków efektu cieplarnianego. Skalę poparcia planuje następnie zaprezentować decydentom by siła pojedynczego głosu przełożyła się na rzeczywisty wpływ na polityków.
Głównym medium kampanii, obok reklam prasowych, jest serwis www.vattenfall.pl/podpisdlaklimatu. Kampania telewizyjna natomiast trwać będzie z różną intensywnością od października do grudnia. 45-sekundowy film reklamowy będzie można zobaczyć w TVN24, TVN, TVN7, TVP2, TVP1 oraz Polsacie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi