27 marca br. stacja muzyczna MTV oraz sławny producent kosmetyków Body Shop zorganizowały nową kampanią na rzecz walki z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV „Move your lips”. Nowy produkt firmy – masło do ust o smaku Guarany – to jej element.
Cały zysk ze sprzedaży nowego balsamu zasili Fundację MTV „Staying Alive”, która organizuje światowe akcje zapobiegania i uwrażliwiania społeczeństwa na problem AIDS, choćby poprzez konkursy kierowane do młodych odbiorców MTV na najlepszy pomysł na kampanię dotyczącą prewencji HIV/AIDS. Ta kampania zachęca do rozmawiania o AIDS oraz do zasięgania wiedzy na jego temat.
Nowe masło zostało stworzone na bazie jagód krzewu guarany oraz masła karite i organicznego wosku pszczelego z Zambii oraz Ghany. Jego głównym celem jest nawilżanie i ochrona szczególnie ust. Oraz walka z AIDS w ramach działań CRM firmy. Szczegóły na stronie akcji: www.moveyourlips.com
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi