────── 16.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - nominacje w kategorii „Świat”
USG pokazało coś jeszcze
Dwoje podekscytowanych przyszłych rodziców przygląda się swojej pociesze podczas badania USG. Poza płcią dziecka przynosi ono jeszcze jedną informację. Siedząca przy nich lekarka zdradza im nieoczekiwaną wiadomość, mówiąc „To lesbijka”. W kampanie społecznej poprzez film reklamowy i hasło „Any child can born gay” („Każde dziecko może urodzić się homoseksualistą”) chciano pokazać, iż orientacja homoseksualna jest jak płeć biologiczna: nie można jej wybrać ani zaplanować, ona po prostu jest. Co więcej, przez taki sposób mówienia o homoseksualizmie, pomysłodawcy chcą zwrócić uwagę społeczeństwa na jeszcze jeden aspekt: problemy osób homoseksualnych są również problemami całych ich rodzin.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne