Nowy Jork zaczął obracać się w ruinę. Rozpadające się elementy architektoniczne miasta – latarnie, ławki, znaki drogowe – wywołują przerażenie u bohaterów. Postanawiają je przenieść w jedno miejsce. Dzięki ich połączeniu przedmioty zyskują drugie życie, a miasto wraca do normy. Jak głosi hasło kampanii: „We can save thousands of lives by donating an important part of New York – ourselves” („Możemy uchronić tysiące żyć poprzez wspomaganie ważnej części Nowego Jorku – nas samych”). Reżyserem spotu jest Laurent Witz, zdobywca Oskara za film „Mr. Hublot”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne