W początkowych stadiach raka piersi ciało wysyła bardzo subtelne sygnały, które wskazują na tę chorobę. Ich zrozumienie i wychwycenie jest kluczowe dla wczesnego wykrycia i leczenia nowotworu.
Aby zwrócić uwagę na konieczność wsłuchiwania się w to, co mówi do człowieka jego własny organizm, brazylijski oddział Kimberly-Clark Professional razem z agencją CPC z Bogoty stworzyli print przedstawiający słuchawki… w kształcie piersi.
Pomysł jest jak najbardziej czytelny, ale czy na pewno skuteczny? Reklama nie przedstawia żadnych szczegółów i konkretów dotyczących omawianych sygnałów, a w Internecie trudno jest znaleźć jakiekolwiek poszerzone informacje na temat akcji.W naszej opinii odbiorca komunikatu zostaje z poczuciem, że powinien coś zrobić, ale nie wie jak, a to poważny błąd w przypadku kampanii społecznych.
nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2019
Rewolucja konsumencka w Czarny Piątek
-
25.11.2019
Studenci Politechniki Warszawskiej skonstruowali bolid dla niepełnosprawnego chłopca
-
15.11.2019
Model płuc pokaże ci, czym oddychasz – zmieni kolor już po kilku dniach
-
15.11.2019
Zbiórka maskotek na Dzień Pluszowego Misia z Fundacją Mam Marzenie
-
14.11.2019
Uśmiech dla seniora od Fundacji „Dr Clown”
-
04.11.2019
Niepełnosprawni – sprawni w życiu