Chociaż, jak wynika z badań, Polacy posiadają dobrą wiedzę na temat HIV/AIDS, nie odnoszą niebezpieczeństwa zakażenia HIV do siebie. Głównym zadaniem kampanii Krajowego Centrum ds. AIDS z 2007 roku pod hasłem „W życiu jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie” było uświadomienie młodym osobom zagrożeń oraz zmniejszenie liczby nowych zakażeń HIV drogą kontaktów seksualnych.
Metaforą życia i związku stał się tu taniec z podtekstem seksualnym,
w którym dwoje głównych bohaterów tańczy z wieloma, mniej lub bardziej przypadkowymi, partnerami. Spot telewizyjny zrealizowany został przy udziale gwiazd programu TVN „Taniec z Gwiazdami” – Ewy Szabatin i Roberta Kochanka. Pojawia się w nim również Michał Piróg, znany z innych programów tanecznych. Muzyka towarzysząca filmowi została skomponowana przez Marcina Macuka z zespołu Pogodno. Nagrał, specjalnie na ten cel autorską wersję legendarnej piosenki Leonarda Cohena „Dance me to the end of love”.
Celem kampanii było pokazanie, że odpowiedzialne związki buduje się na partnerstwie, otwartych rozmowach o przeszłości, wzajemnym zaufaniu oraz unikaniu tzw. ryzykownych zachowań seksualnych.
Kampania „W życiu jak w tańcu” jest kontynuacją działań Krajowego Centrum ds. AIDS z poprzednich lat promujących robienie testów na HIV. Odbiorcami kampanii były osoby dorosłe (18-39 lat) aktywne seksualnie, które planują związek, a także są w związkach zarówno formalnych, jak i tych nieformalnych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!