────── 29.02.2012
Tanecznym krokiem zmieniają świat, czyli 11 piosenek z reklam społecznych
Może nie każdy lubi i docenia twórczość amerykańskiego rapera Akona, ale prawie 27 milionów odtworzeń tej piosenki-kampanii na Youtube przemawiają na korzyść akcji społecznej zrealizowanej przez Pepsico. Marka Pepsi zaprosiła do współpracy znanego wykonawcę Akona oraz Keri Hilson, którzy wspólnie z piosenkarzami z 16 krajów i chórem Soweto Gospel Choir nagrali utwór „OhAfrica”. Zysk ze sprzedaży utworu został przeznaczony na pomoc dla młodych Afrykańczyków. Piosenka i teledysk swoją oficjalną premierę miały 31 stycznia 2010, podczas rozdania nagród Grammy. Wśród wykonawców zaproszonych do projektu znalazła się także polska piosenkarka Ramona Rey.
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem