Wciągnięcie brzucha, pokiwanie palcem, rzut okiem na mięśnie, dwa obroty i rytmiczne ruchy bioder. Zachowanie mężczyzny, który w doskonałym nastroju pozwala sobie na wygłupy przed lustrem, jest jednocześnie wskazówką dla osób po 50 roku życia informującą, jak istotne jest pamiętanie o regularnym badaniu skóry całego ciała, by ustrzec się przed nowotworem.
W ten sposób autorzy kampanii za pomocą humoru i lekkiej formy przekazują bardzo ważny komunikat. Rak skóry jest najczęstszym nowotworem w Stanach Zjednoczonych dlatego tak duże znaczenie ma regularna kontrola, wsparcie bliskiej osoby, oraz reagowanie w przypadku pojawienia się jakichkolwiek plam czy zmian. W tej kampanii "dobry wygląd" to nie symetryczne ciało, płaski brzuch, czy nienaganna fryzura, ale przede wszystkim – zdrowa skóra.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne