Tak działają Fundusze Europejskie
Rozpoczęła się kampania promująca fundusze europejskie. Jej ambasadorami są dziennikarze Dorota Wellman i Marcin Prokop. Akcja Ministerstwa Rozwoju Regionalnego ma pokazać jak wiele pozytywnych zmian zaistniało dzięki unijnym środkom.
– Jesteśmy w momencie, w którym zagospodarowana została już prawie połowa wszystkich funduszy unijnych na lata 2007-2013. Mamy ponadto zakończonych 10 tysięcy projektów. To najwyższy czas, by pokazać najlepsze przykłady działania środków europejskich w Polsce – poinformowała minister rozwoju regionalnego Elżbieta Bieńkowska podczas oficjalnego rozpoczęcia kampanii.
Działania reklamowe, które będą trwały do końca lutego 2011 r. kosztują ok. 15 mln 879 tys. zł. Minister Elżbieta Bieńkowska komentując ten koszt tłumaczy, że środki z pomocy technicznej przeznaczone na realizację kampanii mogą być wydatkowane tylko na promocję. – Nie możemy ich przesuwać na inne działanie. Gdybyśmy nie sfinansowali tej kampanii, pieniądze by nam przepadły.
W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne i radiowe, a w przypadku części kampanii poświęconej Programowi Kapitał Ludzki reklamy zamieszczane będą dodatkowo w Gazecie Wyborczej (dodatek Praca) oraz na stacjach w warszawskim metrze.
Po raz pierwszy kampanię oparto na wspólnej dla wszystkich rodzajów funduszy linii kreacyjnej. Ministerstwu zależy, aby w świadomości odbiorcy Fundusze Europejskie zaczęły istnieć jako mechanizm powiązanych ze sobą narzędzi (programów operacyjnych), funkcjonujących w ramach większej całości – Narodowej Strategii Spójności.
Kampania podzielona jest na pięć etapów poświęconych Funduszom Europejskim ogólnie oraz Programom: Infrastruktura i Środowisko, Rozwój Polski Wschodniej, Kapitał Ludzki i Innowacyjna Gospodarka.
Elementem wspomagającym działania kampanii jest „Galeria projektów”, w której prezentowane są efekty wykorzystania środków unijnych oraz ich wpływ na rozwój Polski. Galeria obejmie blisko 200 opisów i zdjęć projektów realizowanych ze wszystkich programów krajowych i regionalnych.
—-
[05-11-2010] Aktualizacja: Dwa nowe spoty reklamowe promujące kampanię
—-
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas