„Lepiej nie wywoływać wilka z lasu”, „A co, jeśli się okaże, że mam raka” – w ten sposób wiele kobiet tłumaczy sobie zaniechanie badań profilaktycznych. Taki insight stał się punktem wyjścia dla kampanii brazylijskiej organizacji Instituto Mário Pena. Stworzone w jej ramach kreacje prasowe w lekkim, humorystycznym tonie zestawiają sytuacje, w których odkrycie czegoś przed czasem nie jest wskazane (np. chłopak zastaje dziewczynę, z którą idzie na randkę, w wałkach we włosach i maseczce na twarzy), z hasłem „Nie ma wątpliwości, że o niektórych rzeczach nie powinno się wiedzieć wcześniej. O raku powinno”. Dalej można przeczytać: „Rak piersi. Masz większą szansę na wyleczenie, jeśli odkryjesz go wcześniej”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem