„Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej” to kontynuacja pierwszej w Polsce (2002) – i dotąd jedynej – monografii o reklamie niekomercyjnej pt. „Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej”, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski.
W nowej publikacji przedstawiono historię reklamy społecznej z lat 2002–2006. Grono autorów objaśnia i ocenia oraz jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym kontekście uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w „Propagandzie dobrych serc…”
Publikacja nasycona jest przykładami oraz analizą i osądem polskich kampanii społecznych z minionych 5 lat. Z jednej strony przedstawiono katalog ponad stu akcji, z drugiej – ich typologię. Podsumowanie zostało dokonane z kilku punktów widzenia, m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, nietypowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy.
W publikacji znajdują się też wyniki badania znajomości i ocen kampanii społecznych z lat 2002–2006.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
29.03.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
21.03.2024
Prawie jedna trzecia jaj pakowanych w Polsce nie pochodzi od kur w klatkach
-
15.03.2024
Ponad 40% Polaków deklaruje, że ma problemy ze snem