Szkoda zachodu na lepienie uszek…
…jeśli nie ma się z kim nimi podzielić. Nie warto też zakładać eleganckiej koszuli, jeśli w perspektywie jest samotny wieczór – stwierdzają bohaterowie spotów: starsi ludzie, którzy nie mają nikogo bliskiego. Chce im pomóc stowarzyszenie "mali bracia Ubogich", które organizuje Wigilię dla swoich podopiecznych w trzech miastach Polski: Warszawie, Poznaniu i Lublinie.
Koszt wigilijnej kolacji z upominkiem dla jednej osoby organizacja szacuje na 50 złotych. Inicjatorzy zachęcają do wspierania finansowego akcji. Stowarzyszenie przeciwdziała marginalizacji osób starszych i stereotypom na temat starości, informuje społeczeństwo o sytuacji seniorów w Polsce. Za kreację spotów telewizyjnych, radiowych i reklam prasowych odpowiada BBDO Warszawa, które zrealizowało działania pro bono. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za postprodukcję Televisor i Efektura, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
08.03.2024
Zniszczony billboard Galerii Rusz