Szczera reklama, czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Obostrzenia dotyczące podróżowania czy odwoływanie wielu wydarzeń sprawiają, że znalezienie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek. Jak firmy radzą sobie z taką sytuacją? Agencja kreatywna Oxymoron z Łodzi postawiła na… szczerość.
W swojej najnowszej kampanii firma sięgnęła po #HonestAD, czyli „szczerą reklamę” i zwróciła się z prośbą o pomoc w znalezieniu klientów w formie bezpośrednich komunikatów. Na plakatach Oxymoronu widnieje to samo pytanie w dwóch językach. Po polsku: „Cześć, mamy problemy ze znalezieniem nowych klientów. Pomożesz?”. Oraz w wersji angielskiej: „Hi, We have some trouble with finding new clients. Can you help us?”.
Niskobudżetowa kampania outdoorowa pozostaje w spójności z polityką firmy. Wierzymy że jedynym sposobem na prowadzenie działalności gospodarczej jest bycie wiernym wobec siebie i uczciwym w stosunku do klientów – deklaruje współwłaściciel Oxymoronu, Michał Chlebosz.
Agencja zapewnia, że jeśli ktoś jest w stanie jej pomóc, to ona z pewnością będzie mogła odwdzięczyć się tym samym.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
16.04.2024
Odkrywamy Mapę Trendów 2024
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka