Ze sklepu wynieść szafę, dywan i psa, który sprawi, że pokój będzie bardziej przytulny. To pomysł singapurskich aktywistów na adopcje psów, do którego udało im się przekonać największe sieci meblowe, w tym IKEA. Schroniska razem z siecią IKEA zaprojektowały specjalne stendy – psy oryginalnej wielkości, które zostały umieszczone w sklepowych aranżacjach pomieszczeń: na łóżkach, dywanach, pod stołami. Zainteresowani przygarnięciem konkretnego zwierzaka mogli dowiedzieć się więcej na temat adopcji, wysyłając wiadomość z kodem podanym na tekturowym psie.
Projekt postawił przed sobą dwa cele. Pierwszy to znalezienie domu konkretnym podopiecznym. Drugi polegał na zwróceniu uwagi kupującym, że pies nie jest meblem, a żywą istotą, więc nie powinien nigdy być z domu wyrzucony.
Mały budżet nie przeszkodził kampanii zdobyć ogromnego zasięgu, ponieważ pomysł bardzo spodobał się internautom, którzy zadbali o jego udostępnianie. Również sieć Ikea niewielkim kosztem zareklamowała się jako przyjazna zwierzętom, co doskonale wpisuje się w jej prorodzinny wizerunek.
Aleksandra Chudziak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi