Przestrzegamy przed obejrzeniem tej reklamy osoby wrażliwe. Tu obiecująco zaczynający się pokaz striptease’u kończy się w zupełnie nieoczekiwany brutalny sposób. Krwawy finał jest metaforą odzierania zwierząt ze skóry, kiedy te jeszcze żyją.
Poprzez głośną kampanię organizatorzy chcą uświadomić odbiorcom, że miliony ryb są obdzierane ze skóry i pozbawiane wnętrzności kiedy jeszcze żyją i są świadome. Jest naukowo udowodnione, że ryby odczuwają stres i ból.
Reklamę zrealizowaną w stylu kampanii PETY prowadzi holenderska organizacja Wakker Dier. W rolę striptizerki wcieliła się Ancilla Tilia, modelka pism erotycznych, uhonorowana tytułem Najseksowniejszej Wegetarianki. Spot nawiązuje do jej prawdziwego występu, nagłaśnianego na portalach społecznościowych, który odbył się 22 czerwca i stanowił inaugurację kampanii.
Strona kampanii w pierwszych dniach jej trwania odnotowała 50.000 odwiedzin, a spot reklamowy w ciągu pierwszych kilku godzin został pobrany ponad 10.000 razy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!