Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 18.02.2021
Starych drzew się nie przesadza
Elder – brytyjska organizacja, opiekująca się starszymi ludźmi w ich miejscach zamieszkania – postanowiła rozpropagować swoją działalność za pomocą nietypowego medium: filmu animowanego metodą poklatkową, wykonanego w całości z filcu i włóczki. Czyli materiałów kojarzących się z miękkością, ciepłem i domem.
W efekcie powstał spot nie tylko zachwycający pod względem jakości wykonania, ale również dający widzowi trudno uchwytne odczucie przytulności i bezpieczeństwa.
Nazwa kampanii:
Roots
Czas:
2021.1.6
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Elder
Media:
film, animation
Wykonawca:
Love or Fear, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem