Kolejny przykład na to, że zamiast billboardów, nachalnych reklam i gigantycznych logotypów lepiej zrobić coś naprawdę pożytecznego i angażującego. Bo czy można lepiej wyrazić przywiązanie do klubu piłkarskiego niż nosić w portfelu klubową kartę, będącą deklaracją woli oddania narządów do transplantacji po śmierci … no może tak, ale to i tak świetny pomysł oraz realne, wzruszające historie, które za tym stoją. Kampania zrealizowana dla Klubu Recife przez Ogilvy & Mather w pełni zasłużyła na Grand Prix w kategorii Promo.
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy