Spalone kredki
W jaki sposób w kampanii społecznej ukazać abstrakcyjnie duże liczby w formie czegoś konkretnego, co trafi do wyobraźni każdego odbiorcy? Wbrew pozorom nie jest to sprawa prosta. Bo jaka jest – z naszej perspektywy – różnica między np. pięcioma a sześcioma milionami pustych puszek po napojach? Trudno sobie nawet zwizualizować taką liczbę, a co dopiero dokonywać szczegółowych porównań.
Z niełatwego problemu obronną ręką wyszła agencja Marcel, która na zamówienie organizacji Instituto Homem Pantaneiro przygotowała kampanię mającą na celu uzmysłowić Brazylijczykom rozmiary i skalę pożarów, które co roku trawią ich lasy. Tylko w 2020 roku wybuchło ich tam… aż 742 997. Twórcy kampanii postanowili wokół tej konkretnej liczby zbudować cały przekaz kampanii. Najpierw ze spalonych w pożarach drzew wykonali pudełko kredek, a następnie… wystawili je na sprzedaż za astronomiczną kwotę 742 997 brazylijskich reali. Efekt inicjatywy przeszedł ich najśmielsze oczekiwania, o czym można się przekonać, oglądając poniższy film:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!