Stacje muzyczne MTV Polska i MTV European 13 marca zainaugurowały kampanię "Clean after your dog, maaan " realizowaną przez polski oddział agencji Publicis.
W kampanii, realizowanej poprzez spot telewizyjny utrzymany w konwencji filmu gangsterskiego, MTV namawia swoich widzów – posiadaczy psów – do sprzątania po swoich czworonogach. To, co w wielu krajach świata jest już standardem, w Polsce dopiero zyskuje zwolenników, dlatego MTV postanowiło pomóc swoim odbiorcom w podjęciu właściwej decyzji i aktywnym przyłączeniu się do akcji.
Stacja MTV angażuje się we wspieranie ważnych celów i akcji prospołecznych. Do dotychczasowych inicjatyw stacji należą zapobieganie HIV i AIDS ( Staying Alive ) oraz walka z handlem ludźmi ( MTV Exit ). MTV od lat nawołuje również widzów do aktywnego udziału w wyborach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi