W ramach programu "Warszawa Stolicą Czystości" Zarząd Oczyszczania Miasta w Warszawie zorganizował dwie kampanie medialne: propagująca segregację śmieci oraz sprzątanie po psach. Hasło „Śmieć przykładem – segreguj odpady” miało zachęcać warszawiaków do segregacji papieru, szkła i plastiku. Natomiast w „Kupie raźniej” to hasło zachęcające do sprzątania odchodów po swoich psach.
Kampania miała przekonać mieszkańców stolicy do tego, że segregacja śmieci ma nie tylko wymiar ekologiczny, ale również ekonomiczny. Przekonanie, że to się po prostu ludziom opłaca, jest jednym z ważniejszych warunków powodzenia odzysku.
W ramach kampanii stworzono stronę www.stolicaczystosci.pl z informacjami na temat segregacji odpadów (ZOM zachęcał mieszkańców stolicy do interweniowania w administracji, by na terenie ich osiedla postawiła pojemniki do segregacji) oraz grą „Miasto śmieci”.
Nośnikami kampanii były billboardy (280 szt.), reklamy na autobusach (10 szt.), publiproxy (120 szt.), spoty telewizyjne w TVP3 i TVN (ponad 350 emisji), spoty radiowe (ponad 400 emisji) oraz 12 tys. plakatów (po 4 tys. każdej kreacji – szkło, plastik i papier).
M. Stachowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas