Wydawcą
portalu jest:
Znajdz
Na radarze
Z Misją
Do kawy
Wydarzenia
Kampanie
Wydawcą
portalu jest:
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
„Złote lwice” z Cannes. Kobiece kampanie w awangardzie reklamy
NA RADARZE ────── 07.07.2015
The ALS IceBucket Challenge
17 milionów nakręconych filmów, 10 miliardów wyświetleń, 440 mln ludzi z 159 krajów, ponad 220 mln dolarów zebrane na walkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym – słowem największa kampania fundraisingowa w historii – The ALS IceBucket Challenge. Jeżeli ktoś jednak liczył,...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Żelazna rybka szczęścia
Na niedobór żelaza cierpi 3,5 mld osób na całym świecie, głównie w krajach rozwijających się. Prowadzi to m.in. do anemii, poczucia osłabienia, deficytu uwagi u dzieci. Mała żelazna rybka – „Iron Lucky Fish” to niepozorne rozwiązanie tego gigantycznego problemu. Wystarczy...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
What3words
Innowacja społeczna godna Grand Prix w kategorii Innovation – what3words – aplikacja na urządzenia mobilne służąca nadawaniu unikatowego adresu złożonego z lokalizacji GPS oraz przyporządkowanych mu, 3 wybranych przez użytkownika słów. Dlaczego to takie ważne, a pomysł ma szansę zmienić...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Red Light Application
Przemoc domowa wobec kobiet to jeden z najbardziej palących problemów w Turcji. Jak wynika badań jej ofiarą padła co trzecia Turczynka. Operator telefonii komórkowej Vodafone stworzył aplikację na smartfony, która ma stanowić kryzysowe wsparcie dla kobiet, które jej doświadczają. Wystarczy...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Intymne słówka
Nie tak dawno nie było łatwo być lekarzem ginekologiem w meksykańskim stanie Oaxaca. Problemem było dosłownie jedno słowo – udxanlania, które określa wszystkie części kobiecego układu rozrodczego. Innego tamtejsze kobiety nie znały z powodu panującego tam kulturowego tabu. Nie potrafiły...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Volvo Life Paint
Wszystko w jednym zdaniu: Volvo stworzyło z myślą o bezpieczeństwie rowerzystów specjalny spray do odzieży i rowerów, dzięki któremu świecą w nocy niczym latarnia morska, kasyno w Las Vegas lub lwie statuetki w świetle fleszy za Grand Prix Design i...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Jak dziewczyna, czyli najlepiej – Selekcje
Nie było możliwości, by twórcy tej kampanii wrócili do domów z pustymi rękami, bo „Like a girl” to jedna z najgłośniejszych kampanii ostatniego roku. Tym, którzy ją przespali, przypominamy - dorosłe kobiety i dorośli mężczyźni dostają zadanie - „biegnij jak...
czytaj
NA RADARZE ────── 16.05.2017
Ćwiczą, bo mogą i lubią – Selekcje
„This Girl Can” to kampania, która z pewnością potrafi - zgarnąć Grand Prix w kategorii Health na festiwalu w Cannes oraz wygonić rzesze Brytyjek sprzed telewizora, wprost na boiska, bieżnie, baseny, siłownie i hale sportowe. Chwalić ją można nie tylko...
czytaj
Ta strona używa ciasteczek
Rozumiem