Kreacje / printy, Kampanie, Australia, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 28.10.2020
Są rzeczy, których nie zobaczysz w swoich social mediach
Australijski oddział agencji Leo Burnett wyprodukował trzy filmy: Behind the door, Unbox i Get ready poświęcone kwestii współczesnego niewolnictwa wśród kobiet. Jedna na 130 kobiet i dziewcząt na świecie jest niewolnicą. Tak, to dzieje się obecnie.
Nazwa kampanii:
Behind the door, Unbox, Get ready
Czas:
2020.10.15
Kraje:
Australia
Nadawca:
Walk Free
Media:
film
Wykonawca:
Leo Burnett, Sydney, Australia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2021
Jesz? Nie jedź!
-
13.01.2021
„Brzydkie” buraki w Lidlu
-
07.01.2021
W Warszawie powstał ekomural NUTRIDOME oczyszczający powietrze
-
05.01.2021
Jedenaste: Nie produkuj śmieci – finał 21. konkursu Galerii Plakatu AMS
-
05.01.2021
43% Polaków odczuło w ostatnim czasie pogorszenie nastroju
-
05.01.2021
Trwa nabór do do 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”