Reklama prasowa, główny element belgijskiej kampanii zrealizowanej przez WWF, przedstawia mężczyznę z głową ryby. Przekaz akcji sugeruje że jeśli ludzie nie ograniczą emisji gazów cieplarnianych, powodujących globalne ocieplenie, to proces ewolucji przystosuje ich do życia w środowisku wodnym. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi, głównie młodych mieszkańców Belgii, na problem zmian klimatu.
To jedna z licznych realizacji WWF utrzymana w tym samym modelu: fotomontaż, hasło, logo.
Kampania ma szokować odbiorcę wkraczając w jedną z bardziej intymnych sfer życia młodego człowieka, czyli własny wygląd. Poza tym nie przekazuje żadnych nadzwyczajnych informacji niż tylko standardowe dla kampanii poświęconych globalnemu ociepleniu – skojarzenia z topniejącymi lodowcami i podnoszącym się poziomem oceanów. Nadmiar komunikatów podobnej treści w praktycznie identycznych kampaniach realizowanych przez WWF i Greenpeace na całym świecie, może spowodować skutek odwrotny do zamierzonego. Większość odbiorców tego typu projektów może zanadto przywyknąć do standardowego modelu kampanii, który nie będzie na nich robił już żadnego wrażenia.
b.p.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty