W ramach prowadzonej od 2010 kampanii „Get moving” (Rusz się!) nakłaniającej do podejmowania aktywności fizycznej przez dzieci i dorosłych, powstał nowy spot realizowany przez agencję Move Copenhagen.
Główny bohater nagrania to pełen determinacji tata. Przygotowując się zarówno psychicznie, jak i fizycznie do ważnego wydarzenia, stawia przed widzami zagadkę „Na czym tak bardzo mu zależy?” Odpowiedź odnajdujemy śledząc 2minutową historię ojca, na koniec której pojawia się jego córka. Zachęcona przez rodzica do wspólnej gry w piłkę, potwierdza iż wysiłek taty nie poszedł na marne, a on sam zyskał miano prawdziwego bohatera.
Radość jaka płynie ze wspólnie spędzonego z rodzicami czasu nabiera podwójnej mocy, gdy czas ten spędzany jest aktywnie. W najnowszej odsłonie kampanii, twórcy podkreślają, jak prawdziwie motywującym dla dzieci jest zachowanie rodzica. Dlatego „Get moving” po raz kolejny namawia by podążać za sportowym wzorem. Kolejne przykłady oraz video poprzednich kampanii udostępnione są na powstałej stronie http://www.getmoving.dk/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne