Ruszyła kampania społeczna firmy Avon, nagłośniająca ideę i zachęcająca do uczestnictwa w "Spacerze Różowej Wstążki"– spotkaniu plenerowym w ramach obchodów jubileuszu 10-lecia Wielkiej Kampanii Życia Avon Kontra Rak Piersi.
„Spacer Różowej Wstążki" to wydarzenie wzorowane na światowych imprezach z cyklu Avon Walk, podczas którego zbierane będą fundusze na działalność profilaktyczną Wielkiej Kampanii Życia Avon Kontra Rak Piersi.
Kampania jest realizowana na nośnikach ADBoard w restauracjach, kawiarniach, pubach, klubach i centrach rozrywki w największych polskich miastach: Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu. Na plakatach znajdują się informacje zachęcające do wzięcia udziału w "Spacerze Różowej Wstążki", który odbędzie się 31 maja o godzinie 11.00 na Rynku Starego Miasta w Warszawie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę