Reklama społeczna jako narzędzie kampanii społecznych. Socjopedagogiczna próba portretu
Niniejsza praca w całości poświęcona jest fenomenowi reklamy społecznej jako zjawiska medialnego oraz idącej za tym rosnącej liczby reklam społecznych. Ma ona również na celu podkreślenie możliwości reklam społecznych jako narzędzia budowania i utrwalania pożądanych zachowań społecznych.
Praca koncentruje się głównie na opisie i analizie reklam społecznych. Wskazuje też tematy, które nie są wcale poruszane lub poruszane w stopniu marginalnym. Przedstawione zostają zagadnienia, które mogą być istotne dla prowadzenia kampanii społecznych. Celem teoretycznym opracowania pracy było lepsze poznanie historii reklamy oraz poznanie znaczenia reklamy społecznej, jak również jej mechanizmów działania. Z kolei celem praktycznym pracy było poznanie roli reklamy społecznej jako narzędzia kampanii społecznej.
nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2019
Polacy chcą systemu kaucyjnego na opakowania
-
08.10.2019
W biurach liczy się osobowość, a nie wiek – pokazuje raport Skanska i JLL
-
25.09.2019
Nauka i technologia oczami Polaków
-
20.09.2019
(Nie)ekologiczne zakupy Polaków
-
14.08.2019
Połowa młodych Polaków, planujących pracę za granicą, chce wspierać bliskich w kraju
-
09.08.2019
Corega publikuje raport na temat higieny jamy ustnej Polaków