Reklama społeczna jako narzędzie kampanii społecznych. Socjopedagogiczna próba portretu
Niniejsza praca w całości poświęcona jest fenomenowi reklamy społecznej jako zjawiska medialnego oraz idącej za tym rosnącej liczby reklam społecznych. Ma ona również na celu podkreślenie możliwości reklam społecznych jako narzędzia budowania i utrwalania pożądanych zachowań społecznych.
Praca koncentruje się głównie na opisie i analizie reklam społecznych. Wskazuje też tematy, które nie są wcale poruszane lub poruszane w stopniu marginalnym. Przedstawione zostają zagadnienia, które mogą być istotne dla prowadzenia kampanii społecznych. Celem teoretycznym opracowania pracy było lepsze poznanie historii reklamy oraz poznanie znaczenia reklamy społecznej, jak również jej mechanizmów działania. Z kolei celem praktycznym pracy było poznanie roli reklamy społecznej jako narzędzia kampanii społecznej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.01.2021
Niemarnowanie żywności jednym z wiodących trendów 2021 roku
-
02.12.2020
Jaka jest skala marnotrawstwa żywności w Polsce?
-
26.11.2020
W jaki sposób pandemia zmieniła nasze nawyki żywieniowo-zakupowe
-
16.11.2020
Zazdrość oczami Polaków
-
07.07.2020
Webinaria – branża, która urosła na pandemii
-
10.03.2020
Polacy lubią chomikować – nasze domy toną w dziesiątkach zbędnych rzeczy