Citylight przyjmujący darowizny kartą płatniczą, a w podziękowaniu wydzielający zapach kojarzący się ze spotkaniami przy grillu – to element nowej kampanii fundraisingowej organizacji Prostate Cancer Foundation of Australia.
Akcja "Big Aussie Barbie" ("Wielkie Australijskie Grillowanie") zachęca Australijczyków, by podczas organizowanych przez siebie imprez rodzinnych, wśród znajomych czy w pracy zbierali fundusze na rzecz fundacji działającej na rzecz chorych na raka prostaty. Ambasadorem akcji jest krykiecista Matthew Hayden.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę