Na jednej z ulic Bombaju spadający billboard omal nie zabił przechodniów. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Billboard miał zapięte pasy.
Intrygująca kreacja, którą tworzy wielki, biały billboard zabezpieczony czarną taśmą przypominającą pas samochodowy i hasło „Seat belts save” (Pasy chronią) jest dziełem agencji Draftfcb+Ulka. Twórcy kampanii zamiast mówić wprost o zaletach zapinania pasów, postanowili je zademonstrować. Kampania pt. „Falling hoarding” (Spadający billboard), zlecona przez Wydział Ruchu Drogowego Komendy Policji z Bombaju, ma zwiększyć bezpieczeństwo na indyjskich drogach.
Według statystyk Narodowego biura ds. przestępczości, w 2008 roku w Bombaju, miało miejsce prawie 20% wypadków drogowych zanotowanych w całym kraju. Ulice tego miasta należą zatem do najmniej bezpiecznych w Indiach. W tym samym raporcie wspomina się również, że w kraju co 4,5 minuty ktoś ginie w skutek wypadku drogowego. Takie dane najlepiej uzasadniają potrzebę tworzenia w Indiach kampanii społecznych promujących zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego wśród kierowców i przechodniów.
Natalia Ożegalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas