logo kampanie społeczne
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Selekcje
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Konkurs
  • Wiedza
zamknij
Wydarzenia
   ──────  02.10.2017

RAPORT Z KONKURSU 2016

RAPORT Z KONKURSU 2016


1 / 18
 

Przypominamy zwycięzców zeszłej edycji konkursu na najlepszą kampanię społeczną roku oraz przypominamy iż niebawem zaczniemy rekrutację do kolejnej edycji. Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym,którego przejawem są kampanie społeczne,czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra,wykorzystujące działania reklamowe i public relations.

Kampania „Niewidzialni” otrzymała nagrodę w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych.Projekt zrealizowany przez Agencję Walk dla Fundacji Kapucyńskiej jury doceniło za spójność, błyskotliwy pomysł i fantastyczną kreację, a także umożliwienie odbiorcy wczucia się w to, czego doświadczają osoby bezdomne.

Tytuł Kampanii Społecznej Roku w kategorii Kampanie instytucji publicznych przyznano akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile” wykonanej przez Muzeum Żydów Polskich. Organizacja akcji opiera się na zaangażowaniu 1000 wolontariuszy, którzy w rocznicę wybuchu powstania, 19 kwietnia, przekazują przechodniom papierowe żonkile – symbol pamięci o powstaniu wraz z informacją o tym wydarzeniu.

W gronie  zwycięzców znalazła się także kampania „ #Łapjaja ” przygotowana przez  TWIN.digitalcollective+melting pot Strategic Collective. Projekt został doceniony przez jurorów za dobre i mocne hasło, dopasowany do grupy przekaz, formę i kanał oraz przełamywanie tabu.

W kategorii Kampanie lokalne laureatem została kampania namawiająca do adopcji starszych psów. „Chodź pójdziemy do ciebie” zrealizowana przez Kamila Kucia, Adriana Janisio oraz Macieja Cichosza,

W tym roku zaobserwowaliśmy bardzo ciekawe zjawisko. Do tegorocznej edycji Konkursu zostały zgłoszone bardzo ciekawe kampanie w kategorii Akcje Społeczne. – mówi Paweł Prochenko. Świadczy to o tym, że aby zrealizować kreatywna i ciekawą akcję nie potrzeba ministerialnych budżetów. Oddolne inicjatywy nie są owarowane żadnymi formalnymi ograniczeniami tak jak ma to właśnie miejsce w kampaniach instytucji publicznych, a ludzie pracują z potrzeby serca i wkładają cała swoja energię i kreatywność – dodaje.

Podczas tegorocznej edycji bez statuetek wyszli twórcy kampanii zgłoszonych w kategoriach: Kampanie o tematyce ekologicznej oraz Kampanie 1%. W kategorii Kampanie zagraniczne nagroda powędrowała dla Fundacji 30 milions d’amis za kampanię „Lui Ne Vous AbandonneraJamais” („On by cię nigdy nie porzucił”) przypominającej o odpowiedzialności za zwierzęta domowe.

Natomiast kampanie zgłoszone w kategorii „Akcje zaangażowane społecznie” jak co roku nominowali internauci, oddając głosy na portalu kampaniespoleczne.pl. Dalszej selekcji i wyboru nagrodzonych dokonali jurorzy. Ostatecznie statuetka przyznana została kampanii „Jest Akcja nie Wyrzucamy Jedzenia”, której celem było zmniejszenie ilości marnowanej żywności w restauracjach i jednocześnie liczby ludzi cierpiących codziennie z powodu głodu.

Do pobrania

Raport 2016 w formie PDF








polecamy ─── 05.10.2017

Poznaj sposoby na depresję i naucz się pomagać


Po prostu bądź…, zbliż się…, bądź cierpliwy i wyrozumiały…, dbaj też o siebie…, skonsultujcie się ze specjalistą… To...


nazwa kategorii: Kampanie

CZYTAJ TEŻ:


  • 20.02.2019

    Czy dojdzie do powstania nielegalnej fermy kurczaków?


  • 19.02.2019

    7. urodziny Karty Różnorodności


  • 19.02.2019

    Specjalista/ka ds. CSR oficjalnie na liście zawodów


  • 11.02.2019

    Sąd: Konstytucja RP nie zabrania małżeństw jednopłciowych!


  • 09.02.2019

    podsumowanie 5. edycję programu grantowego InicJaTyWy.


  • 08.02.2019

    „Świat Przyjazny dziecku” – przygotowanie do Gali XVII edycji Konkursu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Wiedza
  • Konkurs
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Selekcje
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek