Zwycięzcy konkursu Kampania Społeczna Roku 2010
Rak’n’rollowy prezent społecznie zaangażowany
Wyróżnienie w kategorii Inicjatywy Obywatelskie – Rak’n’Roll to subkultura, która walkę z rakiem chce wygrywać głośno, kolorowo i radośnie – piszą o swojej akcji jej organizatorki z Fundacji Rak’n’Roll. I dodają – Tak, jak kiedyś muzyka rock’n’rollowa „zagrzewała” do walki o wolność i inspirowała do działania, tak kampania „Rak’n’Roll. Wygraj życie” poprzez pozytywną energię zachęca osoby z nowotworami do konstruktywnej walki z chorobą. Celem akcji, oprócz zwrócenia uwagi na problem nowotworów u kobiet, była zmiana postrzegania osób z chorobą nowotworową oraz zebranie funduszy na działalność statutową fundacji. Jednym z ciekawszych działań, prowadzonych w ramach akcji, była sprzedaż specjalnych, limitowanych bransoletek rak’n’rollowych powstałych we współpracy z firmą Lilou. – Prosta bransoletka, stała się swoistym talizmanem Rak’n’Rollowców zarówno tych chorych, jak i zdrowych, a czerwony rzemyk rozpoznawalnym znakiem wszystkich tych, którzy w walce z rakiem idą pod prąd krzycząc „nie dam się” – twierdzą organizatorki. Więcej informacji i kreacji kampanii znajduje się tutaj.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!