Nie wiemy co sądzić o tej kampanii. Spot programu telewizyjnego „Czasy na Eurasy” z jednej strony przeraża kolorami i infantylną atmosferą, z drugiej strony natomiast – może nie do końca rozumiemy target VIVA Polska. Program emitowany był w 2009 roku, na antenie tej popularnej młodzieżowej stacji. Został zrealizowany przez MTV Networks na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, w ramach konkursu dotacji na promocję Funduszy Europejskich. Była to realizacja w bardzo młodzieżowym stylu – dwójka prezenterów ruszyła „w Polskę” wyposażona uprzednio w słowniczek młodzieżowego slangu. W luźnej formie pokazywano projekty dofinansowane z środków UE. Jeden z odcinków został opublikowany na portalu Youtube.
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy