Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Kanada, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 24.03.2021
Pupę rusz!
Jak prowadzić kampanie społeczne dotyczące tzw. „wstydliwych tematów”, by nie były one ani zbyt błahe, ani zbyt dosłowne? I równocześnie wprost komunikowały, o co chodzi? Zabawnie a zarazem „w punkt” poradzili sobie z tą kwestią twórcy klipu, promującego Bum Run, organizowany w Kanadzie bieg, mający na celu zwiększenie świadomości i wiedzy na temat raka okrężnicy.
Tegoroczna edycja Bum Run odbędzie się 25 kwietnia w sześciu kanadyjskich miastach: Toronto, Vancouver, Edmonton, Winnipeg, Ottawie i Halifax. Więcej na temat inicjatywy można się dowiedzieć TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Get off your bum and run
Czas:
2021.2.17 - 2021.4.25
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Bumrun
Media:
film
Wykonawca:
Good&Ready, Toronto, Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
16.04.2024
Odkrywamy Mapę Trendów 2024
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka