────── 19.05.2017
Ojczyzna, dziewczyny i przygoda – czyli jak wojsko reklamuje „rekrutację”
Wysokobudżetowy spot rekrutacyjny brytyjskiej piechoty zmechanizowanej. Kadry jak z dobrego filmu akcji – dzielni żołnierze w szybkich ujęciach i dobrze wyeksponowany nowoczesny sprzęt wojskowy, którym towarzyszy patetyczna narracja lektora. Dla pędu, dla wyzwań, dla akcji, by pomagać, by chronić, by pomagać, dla miejsc, dla ludzi, dla życia, ze współczuciem, z odwagą, z pewnością siebie. Po obejrzeniu reklamy można mieć wrażenie, że wojsko to lepsza wersja straży pożarnej i służb ambulatoryjnych. Zero wojny i żadnego wystrzału, za to ciekawe ujęcie z rajskiej plaży przedstawiające zapewne wojaków po służbie. Wydaje się, że ideą kampanii było zakomunikowanie, że wojsko nie zabija, tylko ratuje, a przy okazji ma z tego zabawę..
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!