Przemoc jak z żurnala
Przemoc domowa potrafi przyjmować rozmaite formy. Niekoniecznie musi polegać agresji słownej czy fizycznej. Czasem manifestuje się za pomocą manipulacji i rosnącej kontroli drugiej osoby, a ze względu na wyrafinowany charakter tego typu działań, przez długi czas może być niemal niemożliwa do zidentyfikowania.
Akcja społeczna brytyjskiej organizacji pozarządowej Women’s Aid ma na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości w tym zakresie. Jej twórcy posłużyli się sprytnym zabiegiem – zainscenizowali kampanię na wzór typowych sesji modowych, w których dokładnie opisane zostają wszystkie elementy stylizacji. Tym razem jednak okazuje się, że za każdy element życia bohaterek odpowiada ich partner. Także za ich lęki, depresję i samotność. Nie będzie zaskoczeniem fakt, że printy kampanii Not Model’s Own mają być publikowane przede wszystkim w magazynach modowych i pismach kobiecych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas