W ramach V Ogólnopolskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych 13 września o godzinie 10:30 w warszawskim kinie Muranów odbędzie się Przegląd Reklamy Społecznej inaugurujący Tydzień Obywatelski.
Trzonem Przeglądu będzie prezentacja dwóch około 1-godzinnych bloków tematycznie pogrupowanych spotów reklamowych i plakatów z kampanii społecznych prowadzonych w Polsce i za granicą.
Program Przeglądu:
Wprowadzenie
1. Historia reklamy społecznej w Polsce
2. Przygotowanie kampanii społecznej w praktyce – strategia i realizacja
3. Efektywność kampanii społecznych, badania
Pokaz kampanii społecznych z całego świata
Panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli agencji reklamowych, mediów, organizacji pozarządowych, agencji PR, badaczy
Koniec Przeglądu przewidywany jest na godz. 16.00.
Cele projektu:
– przybliżenie historii i genezy reklamy społecznej w Polsce i na świecie;
– przedstawienie mechanizmów tworzenia profesjonalnych kampanii społecznych;
– zapoznanie z wynikami badań skuteczności kampanii społecznych;
– przedstawienie aspektu społecznej odpowiedzialności podmiotów zaangażowanych w prowadzenie kampanii społecznej;
– przedstawienie najciekawszych dokonań w dziedzinie reklamy społecznej w Polsce i na świecie;
Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie na rzecz Forum Inicjatyw Pozarządowych. Partnerami są: Fundacja Komunikacji Społecznej, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce IAA i Klub Twórców Reklamy.
Patronem medialnym Przeglądu Reklam Społecznych jest portal kampaniespoleczne.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy