Prorocze transparenty na drodze kierowcy
Wystartowała nowa kampania społeczna, dotycząca bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Jest to kolejna edycja działań Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. Tym razem komunikat skierowany jest do młodych kierowców w wieku 18 – 24 lat, którzy według policyjnych statystyk ponoszą odpowiedzialność za największą liczbę zdarzeń drogowych w 2016 roku.
W ciągu jednego tylko roku na polskich drogach ginie ponad 3 000 osób, czyli tyle, le zamieszkuje małe miasteczko. Spot stworzony przez agencję Polymus dla KRBRD obrazuje to zjawisko, zamiast statystyk pokazani są ludzie z krwi i kości. Zgromadzeni, w niemym apelu, wyrażają obawę o życie i bezpieczeństwo, zarówno własne, jak i swoich bliskich.
Spot można obejrzeć w sieci. Zyskał też wsparcie blogerów (m.in. Benzina, Antymoto, Motosoul) , którzy podejmują temat bezpieczeństwa na drodze, brawury i lekkomyślności za kierownicą, na swoich kanałach. Kreację przygotowała Agencja Polymus, produkcją zajął się OTO Film, postprodukcją studio Expresso, a spot wyreżyserował Antoni Ferency.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas